miercuri, 19 ianuarie 2011

nea Calin...

pe nea Calin il stiu de cativa ani , un om fara casa , obsedat de carti si de nebunie... l-am intanlit pe plaja eram cu Victor , beam ceva si l-am vazut ... este un om cu barba lunga , haine murdare si cam slab...statea pe plaja si vindea carti , am cumparat niste carti sau doar una i-am dat 10 lei ...am stat de vorba cu el , am baut cu el, dar cel mai mult l-am ascultat ... este nebun...si eu a-si fi daca statem singur pe plaja de ani de zile...
el avea grija de un bar , terasa sau bodega si ca rasplata ii dadeau voie sa stea acolo, tot timpul...
un om care se descurca cu putin, supravietuieste din mila vecinilor de la bloc ... el pleaca dimineata sa adune chistoace sa-i ajunga o zi , doua ...in restul timpului , el citeste , se pierde in carti  si cand are in bautura ... este un fost fizician cu niste teorii ciudate , sustine ca nu exista timp si are o graoza de formule pe care nu le inteleg... este de mult timp singur si nu vrea sa fie altfel, este un erou pentru mine... nu cred ca ne-am vazut de un an sau mai mult ... inainte mergeam tot timpul la el , aduceam bautura , eram doar eu , Victor si nea Calin, ne imbatam si il  ascultam era frumos....sper sa nu fie mort!

Usor mor

am plecat,
cu tine-n gand
oriunde eu sunt,
dorul permanent.

mare, nisip si vant
n-o sa te las nicicand,
te vad, te simt, si te ating
cand plang singur in mormant.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu