miercuri, 5 ianuarie 2011

prieteni...

am niste prieteni de exceptie, suntem tot timpul impreuna...am ras cu ei , am plans , am baut cu ei pana noaptea tarziu, i-am ascultat , m-au ascultat si povestim tot timpul...o sa fim prieteni pana la moarte , n-o sa ma despart de ei niciodata...oriunde ma duc si orice fac, marea, plopii si Bacovia sunt tot timpul langa mine...

Singur
singur, printre singuri
incerc sa nu fiu
singur in pustiul viu
sunt singur, printre singuri.

intre doi plopi,
doar ei sunt langa mine
si-mi spun ce este maine,
ca sunt singur, printre morti.

2 comentarii:

  1. incearca sa fi mai optimist ... viata poate fi frumoasa

    RăspundețiȘtergere
  2. Iubesc noaptea mai mult decat o raza...iar ca alternativa, prefer sa plang stand treaz decat sa dorm visand...

    RăspundețiȘtergere