duminică, 2 ianuarie 2011

uman!

ma gandesc la Flori ( o femeie fara casa care sta in pamant, intr-o gradina , pe varianta) ...oare cum supravietuieste , oare la ce se gandeste singura in pamant?...oare de cate ori s-a gandit la sinucidere , oare de ce nu a innebunit , oare cum a rezistat atatea ierni in acel "bordei" ?
pana acum sase luni avea un om care statea cu ea, Vali...amandoi in groapa aia supravietuiau , cautau fier , prin gunoaie, faceau rost de mancare, bautura si tigari.... acum sase luni Vali s-a sinucis , l-a gasit cu o sarma in jurul gatului , culcat pe iarba, mort! cam sinistru!....si e singura de atunci....

inainte obisnuiam sa merg pe varianta sa ascult muzica si sa beau ceva... era pustiu , nu erau oamenidoar caini....acum vreo doi ani m-am dus in locul meu de pe varianta si acolo i-am gasit pe ei....
Flori , Vali si Mitica....Mitica nu prea statea pe acolo, decat vara .....
era vara si am vrut sa le dau o bere, ei au refuzat pentru ca aveau un bax....au fost foarte primitori , m-au invitat la masa cu ei...m-au uimit cu ospitalitatea lor...
e ciudat cat de umani sunt unii oameni, iar unii nu!

in fiecare zi ma uit de la balcon , poate am s-o vad pe Flori in gradina sa stiu ca nu este moarta!


Testament
n-am nimic material,
amara supravietuire ,
in marele banal.

am un singur ideal
sa ma-ngropi-n Constanta
cimitir central.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu